Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)Реферативна база даних (3)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Білокопитова М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
1.

Білокопитова М. В. 
Особливості програмних засобів персоналізації навчального процесу [Електронний ресурс] / М. В. Білокопитова // Математичне та комп'ютерне моделювання. Сер. : Технічні науки. - 2014. - Вип. 10. - С. 14-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mtkm_tekh_2014_10_4
Увагу приділено актуальній проблемі персоналізації навчального процесу. Розглянуто можливість персоналізації навчального процесу на підставі врахування особливостей учня під час роботи з інформацією.Through the implementation of the Bologna process in the current education system in our time has become the task of personalizing the learning process. The article deals with the ability to personalize the learning process by taking into account the student while working with information.
Попередній перегляд:   Завантажити - 453.125 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Білокопитова М. В. 
Функціональні особливості та структура програмних засобів персоналізації навчального плану [Електронний ресурс] / М. В. Білокопитова // Математичне та комп'ютерне моделювання. Сер. : Технічні науки. - 2014. - Вип. 11. - С. 199-204. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mtkm_tekh_2014_11_24
Наведено набір програмних засобів з описаними функціями, які дозволяють проводити персоналізацію навчального плану з урахуванням індивідуальних особливостей та рівня підготовки учня.The article presented a set of software tools with the described features that allow personalization of the curriculum based on individual characteristics and level of the student.
Попередній перегляд:   Завантажити - 412.732 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Білокопитова М. В. 
Методи використання онтологічних засобів представлення знань в автоматизованих системах [Електронний ресурс] / М. В. Білокопитова // Математичне та комп'ютерне моделювання. Серія : Технічні науки. - 2015. - Вип. 12. - С. 173-178. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mtkm_tekh_2015_12_19
Репрезентация знань в автоматизованих системах (зокрема, системах навчання) без врахування предметної ділянки, до якої вони належать, а також особливостей відношень цієї предметної ділянки, не дозволяє ефективно працювати з базами знань під час організації діалогової взаємодії "користувач - система" або під час синтезу тестів для перевірки рівня засвоєння знань. Зазначено, що урахування онтології предметної ділянки дозволяє об’єднувати блоки знань в множини (і більш складні структури — наприклад, графи діалогу) для полегшення роботи з ними і забезпечення можливості автоматизації процесів синтезу тестів, формування сценаріїв діалогу користувача з системою тощо.Knowledge representation in automated systems (eg, systems training) without considering the domain to which it belongs and the domain relations features, does not allow to handle knowledge bases effectively in the organization of "user-system" dialoginteraction or in the learning verification tests synthesis. Domain ontology consideration makes it possible to combine blocks of knowledge into sets (and more complex structures — for example, dialog graphs) to facilitate working with them and allowing for the tests synthesis process automation, forming dialog with the system etc.
Попередній перегляд:   Завантажити - 392.39 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського